Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



My ***
Friday 20 April 2012 | 06:07 | 0 comments
hye readers? ape buat? sihat? dah makan? dah mndi ke belum? ape buat tu?.. thanks kerana sudi baca ape yang aku post dekat blog aku nie okay?...

teka gambar sape dekat atas tu ?, syahmie angkat tangan kata tu gambar pakwe kau.otak die pakwe kite kan ? . tu bff kita yang paling paling menawan tertawan dan boboiboy kata TERBAAAIIIIIKKKKK! nama die cer teka cer teka ?hmm , nama die hensem* hahaha kene tipu TERBAAIK! nama die siti zulaiha korang search ahh dekat facebook confirm jumpa ,kalau tak jumpa maknaye korang tak tahu baca hahaha .aku panggil die leyha die seorang yang sporting sangat sangat tau , faham tentang aku , bila aku susah die ade .bila aku senang pun die ade , jangan jealous okay !aku rasa aku penah sakitkan hati die , hahaha .rasa tuttt .time tu aku angin aku tak betul .stress , tension and bosan aku ade cakap something yang membuatkan hati die sakit sangat sangat hmmm . sengalnya aku time tu .tapi sekarang aku dah okay dah aku sayang die sangat sangat huhuhu :)
*btw perangai die okay sangat sangat perangai die tak macam kawan sekolah aku . kawan sekolah aku macam HARAM ! hahahaha ,