Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Hi 2012 and 2011
Thursday 9 February 2012 | 08:31 | 0 comments
Assalamualaiku hye sume sihat ?alhamdulillah semua sihat .

Now kita dah masuk tahun baru kan ,kejap je kan ?pejam celik dah 2012 .
mesti banyak kenangan korang kan ? .yela aku pun sama jugak banyak sangat kenangan antaranya SPM :) ,

Nak cerita nie ,2012 aku dah tak sekolah .cause dah tamat zaman persekolahan :) .!rasa seronok ,sedih macam - macam aku rasa .hah macam mane tu kan ? haha -.- pelik !pelik and pelik ! haha ...zaman persekolahan la paling best cause ape nak sume dapat tautau :) ,and banyak kenangan manis dan pahit ye .zaman sekolah sungguh banyak pengalaman akan mematangkan kita semua .Tak percaya ? ,we'll see first then talk again :) ..

Rindu budak form 5/2011 SMK PETALING !!terutamanya my girls ,boy NO haha .okay first miera ,laila ,amyliayana ,farah ,fattiha ,shida ,masniza ,shahirah ,tynie ,nyna ,ekin ,yan ,muslifah and ramai lagi .penat nak taip nama banyak -banyak sorry if nama tak ade nama korang :)

err panjangnya aku bebelan aku kan , korang mesti bosan baca ...
HAPPY NEW YEAR AND WELCOM 2012 :) BYE 2011 ,