Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



W.T.F
Wednesday 25 January 2012 | 21:36 | 0 comments
Assalamualaikum hye reader |okay ,tak nak cakap banyak 
-.-mood aku dah menghilang gara -gara mamat nie huh !, 
Aku baca text text die sumpah sakit hati tak terkate ;')
aku nak nangis aku tahan aku sabar .
dugaan demi dugaan yang ade dalam  bekas relay nie .

Aku sabar je tempuh semua ni .
okay for ehemm yang aku sayang .aku sayang kau gilababi .kau tahu tak ?
kau janji tanak tinggalkan aku kann ?aku pengang janji kau 
tapi kenape ?aku tengok kau jauhkan diri kau dari aku ;')

ape salah aku ?cuba cakap ?
aku menangiss !kau tak tahu .
aku pun ade perasaan jugak .tapi ,kenape kau buat aku macam nie ?
hancur hati aku ,kau tahu tak !
aku yang rasa semua nie ,cuba kau dekat tempat aku .
kau rasa jugak ape yang aku rasa .

#iloveyouusomuch :')