Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Skype ! Skype ! Skype !
Wednesday 25 January 2012 | 21:32 | 0 comments
Assalamualaikum and hye friend |okay zaman persekolah sudah pun tamat amat amat membosankan you know ? .nak keje ayah tak bagi so everday bagun pagi then gosok gigi ,cuci muka ,solat bukak tingkap breakfast |online tengok tv tidur balik Zzzzzzzz ;) ,mandi !tettttttt haha :D okay macam biasa zaman persekolah sudah pun tamat nak keje family tak bagi .so duduk rumah jadi pembantu without gaji haha |okay malam tadi aku berskype dengan Siti zulaiha :) .sape yang tak gila tu berskype dengan die boleh jadi gila haha :D family aku pun berskype dengan die ;)family aku family modeng okay !tengah hari tadi pun berskype dengan Siti zulaiha lagi ...malam pun sama ,sampai naik bosan dibuatnya -.- nie hasil berskype kiteorang |Youu ,berserabai feat comel haha ;) .okay aku tahu tak perlu bagi tahu okay :) ,

hihii ,Siti Zulaiha .macam tahu -tahu je aku nak senap pic die haha :D
Siti Zulaiha berskype besame anaknye wahaha :P !
#haha -.-tomorrow berskype dengan syara rossham .i tntu janji you girl |haha okay bye assalamualaikum :) !