Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Si Dia Jauh Dari Saye :-)
Wednesday 25 January 2012 | 21:14 | 0 comments
Assalamualaikum <3
Rasanya sudah lama saye tidak mngupdate blog .mmang saye agak kesibukan sejak kbelangan nie .sibuk? ..yes sibuk sesngat .yelah .sejak kbelakangan nie .setiap kali nak mngoline saje facebook .mmang dah tak bleh nak online blog langsung hiash !saye sudah mula merepek ..tak ape .sekali sekale huhu .ok la .nak tulis ape ye? ..ok la .setelah lame mmikirkan .baru dpat ilham.mcam nie tajuk tu .Si die jauh dari saye haha!..ok la kite cite pasal si dia kite yang jauh nie hmm ,korang sbgai bf tau tak ape tugas korang? dan mesti di luar sane ramai yg becintan cintun dngan jarak jauh kankan?hah .ape korang buat kalo ade orang lain nak try korang dkat sini? ataupun dtang orang gile nak buat ape2 dkat korang ,korang nak buat ape? ..ok la -,-aku tadi tetibe tepkir la kan hmm =,=seandainya suatu hari nati aku kene serang or ape2 je la kankan .ade kah si die akan lindungi aku?adekah die akan mnyelamatkan aku seandainya saye dalam kssahan?..mybe ye kalo die dkat dngan saye .tapi mcam mne kalo die jauh? ..mcam mne die nak lndungi aku? hmm .tak ade siapa yg nak lndungi aku .hmmm ayat mcam story high school musical haha !tak ape kan sekali sekale haha ..cewah ayat tak bleh bla ..dah la .malas nak merapu .thats enough for this entry .good bye my heart :)