Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Semuanya tinggal kenangan sahaja "
Wednesday 25 January 2012 | 21:28 | 0 comments
Assalamualaikum and hoi `
hye korang harinie aku nak citekan pasal ex boyfriend aku .name die Alham bin Matlin~ korang ,die nie baik tau but aku degan die dah tak tiada lagi ape2 hubugan hmm sadis :'( ..aku couple die 11 . 11 .2011 :) cntik kan date couple aku dengan die hhii #korang jgan jeles ok ?and aku break dngan die date 1 .12 .2011 last paper exam aku :) ..korang nak tahu tak ?:'( story aku nie agak sadis sikit huhu "now aku dah SINGLE !:'(but aku still syangkan die lagi syang sngat2 dngan die .aku ngaku dngan korang yang aku still syangkan die hmm #mnggu nie hari ahad aku dngan die dah sebulan .but aku dngan die dah tiada jodoh lagi hmm &time aku break dngan die aku tak thu ape salah aku dengan die hmm -.-aku tanya die ape salah aku ?.die tak jawab pun hmm -.-hati aku teramat la sadis time die mnx break dngan aku :'(hati aku sadis hanya allah je yang thu .betapa sadis ye hati aku hmm :'( sewktu die meminta break dngan aku huhu -.- aku call die .die mcam nak tak nak je ckap dngan aku lagi ..aku tanya dngan die jdoh kite smpai disini saja ke ?# aku tanya die .die terus letak fon :'(die letak fon !lalu aku dngan muke yang tak malu menangis dpan kzen2 aku yang standar 5 :'(hmmm sadis !aku hanya berdoa agar die mndpat pmpuan yg lbih baik dari aku ,yg memahami hati and prsaan die -.-but orang selalu ckap bunga bukan sekuntum ,kumbang bukan seekor ..sedangkan orang yang dah kawen blehkan becerai :) !bende nie la orang selalu cakap kankan ? .ape yg orang ckap adalh betul :) ..oky full stop my story !sebelum lagi banjir :'(

my ex ,still syangkan die lagi :)