Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



i love book ,
Wednesday 25 January 2012 | 21:34 | 0 comments
okay harinie aku nak share pasal novel nie .yeah korang penah dengar novel tajuk dia Cinta kau dan aku ,penulis die Siti rosmizah .ya allah novel nie best gila dan yang paling penting sedih -.-Novel nie buat air mata aku mengalir tanpa henti :) ,korang kena dapatkan novel nie di pasaran ..

macam ombak rindu jugak .Tapi kalau nak dibandingkan aku rasa Cinta kau dan aku nie better bulat film lagi bagus .Memang gempak punya .Cerita dia ?haha okay kalau nak tahu ,beli la :) !okay stop malas nak cerita pasal novel -.- kang ade yang mate berkaca pulak hahaha :') .

Tu je la topik harinie .And more thing ,Happy New Year my heart !!!
Jadikan tahu nie sebagai tahun yang direstui dan bahagia ...AMIN :)