Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Hot Story = ='
Wednesday 25 January 2012 | 20:53 | 0 comments
-Assalamualaikum- 
hye harinie aku nak ckap ape ye?..aku nak ckap psal ex aku yg ngok haha = ='aku ade ex yg ngok ngek yg trmat sngat2 tau .korang ade?korang tak ade aku ADE haha..spe yg tak ade ex yg ngok mcam aku jgn nak blagak dngan aku la haha :) ex aku nie die sdah kcau idup aku blik grr bnci ye aku ...die sdah ckap aku mcam2 ..akhirye carik aku balik haish benci yg trmat sngat tau  ^_^ balik school text,lpas buke text and time sahur pun text grr benci yela .rse nak je campak kan dkat kdang rimau .but aku pkir die tu bf madu aku je haish saba jela!..aku mau study pun ggung grr aku thu la ko pndai tak pyah study hahah .ex aku hobi die suke prbdoh2kan pompuan tau2 hahha = ='and suke madu2kan org yg tu sume hobi die hahaa :) ex aku pkar pantun ex korang pkar pntun tak?hahah ..msti tak kan ish2 .jdi ckunk nie korang jgn nak blagak dngan aku hahaa  = ='but ex aku nie ngok suke dngar ckap mmber ape yg mmber sruh buat sume ikut haha mcam org bdoh je ikut dngar ckap kwan ..takut sngat kehilangan member haha = ='mmang ngok btul ex aku hahaa.. ^_^

     haha ,nie la ex aku yg pkar pantun ,prbdoh-bodohkan pompuan and madu-madukan orang :)..die nie tak la nsem mane haha = ='