Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Good luck princes and prince SPM !
Wednesday 25 January 2012 | 21:24 | 0 comments
Assalamualaikum hye guy :) .

yeah ,14 .11 .2011 aku telah menduduki Pemeriksaan memang rumit (SPM) .hehee ,.now aku sedang menunggu result :) .huh! aku menunggu result spm .hati hanya allah saja yang tahu :) .time trial boleh -boleh la&@# tapi aku target akan try to get 7A+ :) ,why 7A ?cause aku nie special haha -.-aku ambik mane yang aku boleh bawak sahaja haha .sengalkan aku nie ? nie sahaja yang aku ambik ,bahasa melayu ,bahasa inggeris ,sains ,matematik ,sejarah ,seni visual ,pendidikan islam :) .hahaha ....so doakan aku 7A err ?aku mintak maaf selama aku online ,berblogger nie .twitter ke skype ke aku tak ade ,aku banyak buat salah .aku mintak maaf :)raya aku mintak maaf ,nak exam aku mintak maaf ,mintak maaf tu baik kan ?# haish !bajet baik la pulak aku nie hehee -.-ya kepada yang ambik SPM this year ,especially my friend ...yang tak dikenali wawawaa !...@# skeman betul aku malam -malam buta nie kan ?

GOOD LUCK FRIEND :) .

FLYING COLOUR @# 8 /7A+ ,AMIN ;)