Welcome to my world. Be nice here. Thank you. +Follow | Dashboard
Fake Smile


Credit



Template : Qistina Re
others : una & Athirah
Best view : Google Chrome



Dream :)
Wednesday 25 January 2012 | 21:30 | 0 comments
hye korang ,harinie aku nak share dngan korang pasal dream aku tadi haha -.- korang nak tahu tak siang tadik aku tdur tautau zzzzz !aku dream aku dngan ex aku dah couple balik :) huhu ~but tidak !aku tak couple dngan die .aku still single :'( ...aku dream aku kua dngan die pegi mid ,die bagi aku gula2 yg kale2 tu .haha ~so weet kankan ? haha ..aku miss dngan die smpai aku dreamkan die huhu parah btul la aku nie haha #kwan aku ckap kalo kite miss kan seseorang tu kite mmang smpai ke situ .means smpai kite dream kan orang tu :)but tu hnya dream semata2 ok , aku nie still single lagi but tak thu r ex aku tu still single lagi atau tidak !huhu ~if aku dngan ex aku sambung balik tak salah kankan ? hihii @& aku still sygkan die .aku miss kan die yg trmat sngat2 kwan aku ckap ko miss dngan die ko call la die .but aku nie penakut haha ~aku bkan ape aku tkut die dah ade yang baru (arap korang paham ok!) :)so sebab tu la aku tak call hmm -.-if aku tringat dkat die aku hnya mampu menangis .but aku tak mampu call die ~cause tkut die dah ade yang baru . :'( aku tak nak r kcau die if die dah ade yang baru .aku tak nak r orang ckap aku nie perampas and sewktu dngan ye :)huhu %dah mcam waktu solat plak hihii# ok la papai ,aku malas nak story lagi assamualaikum :)